Sol & Bad, Ayia Napa 2011

Hejsan!
jag saknar sommaren så otroligt mycket. Värmen och allt det roliga. Månaden i Napa och månaden här hemma med fina vänner. Nu känns det som att allt är så otroligt långt bort... Så därför tyckte jag det passade väldigt bra med en somrig bild från Ayia Napa. Så när man kikar in här påminns man faktiskt om att det finns värme och att den kommer komma tillbaka till oss!
Helgen har varit lugn. Jobbade på Lakers igår vilket i och för sig inte var speciellt lugnt, det var ett rent fylleslag. Men det var skitkul som vanligt. För torka spya är ju skitkul, eller ... ? ;) Men jag hade lika trevligt ändå med mina roliga jobbarkompisar och trevliga kunder i mina loger. Lakers förlorade dock vilket inte var sådär jätteroligt men Färjestad ska ju vara bätte än Lakers med tanke på att dem vunnit SM guld ett antal år. Efter matchen skulle jag åkt på inflyttningsfest men det blev sent så vi stannade hemma och gjorde det som vi tycker är skitkul haha, vilket jag inte kommer skriva här för det kommer låta så otroligt barnsligt.
Idag var vi på Vipers med Pers bror och mami. Dom förlorade ju också ganska rejält vilket var tråkigt, för Karlstad har regerat i Växjö stad denna helgen. Men det ska det snart bli ändring på. Sen åkte vi hem och åt hemmagjorda baguetter med hela familjen Nord vilket var supermysigt. Lite teparty hann vi med också, Kinesiskt te med smak av hästbajs är ändå rätt speciellt haha.
På tisdag är det lön och det firar vi med Bio, Mat och Shopping. Vilken bio det blir har vi ganska skilda åsikter om men om jag känner mig rätt kanske jag får som jag vill hehe. Har även beställt lite nya saker från nelly som jag blev överlycklig över när jag hittade på REAN för man tror ju aldrig att det man vill ha hamnar där någonsin. Tålamod kallas det. Nu ska jag kolla klart på en film med min kärlek sen lägga mig. Blir en lång jobbdag imorgon och jag kommer nog vara ganska trött efter det.
Längtar tills fredag med förresten, för då blir det rejäl fest med Ida som jag inte träffat på år. Det kommer bli kalaskul.
Här får ni bilder på mina REAköp så hörs vi snart igen.
Puss&Kram
Denna klänningen kommer från Littre Mistress och är en sån sjukt fin sommarklänning. Som jag skrev längtar jag redan dit så denna kommer passa bra att längta med.
Den här kommer från Nellys egna märke Nelly Trend och tyckte detn var skitcool så hoppas den är lika snygg på mig som på henne. Tyvärr lär den väl inte vara det men kan vara snygg att ha på nyår, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0