Diet

Har igår bestämt mig för att börja på diet. Och detta ska starkt följas. Det ska bli sallad varenda dag på jobbet. Bara kött och sås, men ingen potatis eller pasta. Frukt ska jag också införskaffa mig. Olivia sitter och skrattar åt alla mina inlägg jag gjort. Förstår dock inte det roliga...... Jag och bebi mös hos olivia och Sonny i förrgår. Chips, musik och bara allmänt trevligt. Bokade också klipptid på fredag vilket blir sorgligt för mitt hår är så slitet :( ...

Igår såg jag och min bebi contagnion. Riktigt intressant film faktiskt, rekommenderar den. Bebi har skadat knät med så han är lite handikappad med kryckor så jag får bära hans saker överallt och ta hand om honom :)

Nu ska vi jobba vidare sen ska jag tvinga med mig kryckan på Grand lite.

En väldigt snäll och trevlig kille på jobbet hjälpte mig att införskaffa mig en rattmuff. Upskattas mycket. Det är även fest på jobbet denna veckan när Videum fyller 25 :)!

Vi hörs. Nu funkar blogg appen igen så nu blir det fler inlägg..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0