Måndag!

Hej!

Det gick verkligen inte att blogga igår, och jag har ingen aning om varför... Jag tänkte lägga upp bilder på mina klänningar och sen på vipers. Men ah det gick ju inte. Vipers vann i alla fall igår och sen var det storm ute så det blev en snabb visit på stan för lite karameller bara. Sen var det dags för breaking dawn part 1... JAG ÄLSKAR JACOB.... Var bara tvungen att skriva det. Den var helt underbar och jag vill aldrig att filmerna ska ta slut :( ... Var ledsen nu när Harry potters sista film kom upp och nu är detta slut också. Undra vad som blir nästa storfilm?

Nu sitter jag på jobbet och är inte alls speciellt pepp på att jobba idag för är så himla trött. Men efter jobbet ska jag mysa och ta er lugnt bara sen dra ett corepass för min skadade rygg...

För säkerhetsskull lägger jag bilderna i nästa inlägg så det kommer upp!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0