Dansa!

Hej allihopa! Igår var jag Louise och Olivia på grace och dansade lite. Från början visste vi inte om vi skulle gå ut eller inte men sen blev det så och vi fick även drinkbord. Det blev en sjukt kul kväll med massa nya ansikten och defenitivt roliga ansikten. Vi festade loss för Louise ska åka till Norge i veckan så hon kommer inte vara hemma speciellt mycket! Idag mår jag faktiskt inte alls bra, magen är konstig och huvudet är som en stor boll, men det är sånt man får tåla om man ska ha kul ute. Nu ska jag och min Babe snart äta sen mår jag väl lite sämre igen och sen blir det bra. Mår alltid sämre av någon anledning när jag ätit. Nu ska jag klä på mig lite kläder för har precis badat en lång stund med P . Vi hörs kanske senare. Nu får ni lite dåliga mobilbilder från igår.

Puss!

(avslutar med en sjukt snygg bild från grace in mot sentimmarna, kommer nog bättre bilder snart på växjöpuls!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0