Söndag...

Hejsan bloggen

Idag kom jag hem från Ida väldigt tidigt för att studera. Men eftersom att Oskar kom hem väldigt mycket tidigare än väntat blev det bara 4 sidor skrivna vilket inte var det bästa.... Iaf så åkte vi till mormor igen och myste med Cissi, eller tittade kanske jag ska säga eftersom hon är väldigft "blyg" haha. Sen åkte vi hem och gjorde inte mycket och nu sitter jag här!

Igårkväll plankade vi in på Rock The Lake och såg Alphaville. Dom som sjunger "Forever Young & Big In Japan" ? Det var iaf superbra och kan lägga in Forever Young här senare då min sladd hittat hem igen. Nu måste jag skriva ännu lite sen sova för en ganska kort dag imorgon! Hoppas er helg varit bra ? För min har varit mys. Men på Torsdag så ska det jävla drickas då det är pubrunda!!!

Ha det super så hörs vi imorgon. Jag är i alla fall väldigt glad att älskling är hemma igen!!

Puss&Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0