Söndag 16 Maj

Hejsan!

Igår var jag med Olivia&Bella och var först och hos Bella och kollade film, sen åkte vi på Sebbes (Bellas kille) brors fest! Vi hade inga blommor men det fixade vi på vägen haha! Efter det åkte vi till Mc Donalds i stan och gjorde massor med skoj. Efter allt sov jag hos min pojkvän och vaknade vid 12 idag och är svintrött. Tur skolan inteär jätehård nu (HEHEHE skämt) så jag kan få vila mig liite. Nu ska jag iaf göra massa tråkigt såsom städa, tvätta och städa vår repiga bil, och sen äta lite mat ur vårt nya kylskåp. I eftermiddag om jag har tur ska Sebbe laga jättegod mat till mig Olle och Bella ... Men det är väl om jag har tur hehe. Ska nog köpa biljetter till Lady Gaga igen, för hon var så jävla grym verkligen.

Nu märkte jag att jag haqde en finne i näsan som jag ska fixa till. Jag ska också fixa ett youtube konto så jag kan lägga in filmer här sen..

Jag fryser massor och är skittrött... Hoppas jag inte blir sjuk igen för jag orkar verkligen inte det just nu och jag behöver vara frisk...

Nu ska jag äta lövfbiffsgryta MUMS och vila ... Ha det fint hööörs sen.




Jag&Afasi

Blommor haha

Afasi och Frej i Maskinen hehe

Söt

Innan vi drog till Bella igår

Hörs senare som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0