Måndag ...

Skrivit klart mitt försvarstal om att jag har dödat Englas mördare... Lite svårt att försvara sig men jag tror det gick hyfsat bra faktiskt. Och jag ska prata som en riktig talare, så går det ännu bättre.. Undra om dom tcker det är snällt att skära av snoppen på någon som har våldtagit? Men det tycker faktiskt jag sådetså! Och jag är en dåre så detta talet passar mig perfekt!


jag tog några bilder med min systers kompis Sofia för några dagar sen med Lina till pappas födelsedag på fredag. Jag tyckte två var superfina på mig så dom ska jag lägga upp här. Jag ska faktiskt bada nu för det behöver jag. I morgon ska jag nog träna fast mina benhinnor värker.. ska även lägga in bild på mina balskor tänkte jag :)

Gonatt sötisar och jag ska börja engagera mig i min blogg nu och fixa lite annan bakgrund osv..

jajaj hejdå :)




hej och hå jag vill ha sommar NUNUNUNU  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0