Klagande

Nu ska jag skriva ett inlägg där jag klagar så ni behöver inte läsa om ni inte vill!!

Det ska bli så JÄVLA skönt att ta studenten just nu. Skiter i min framtid men så lnge jag slipper ta tag i skolan . Jag orkar inte ens komma tillbaka till den just nu för jag mår bara skit. USCH!!

Sen hatar jag nog en person där mest i hela världen och jag vill aldrig mera se henne eller bnågot av hennes saker. Vi har skola hela tiden. Man kan inte ta det lugnt en sekund. Man ska plugga hela helgerna och hela veckorna. Aha när ska man  ha tid att ha kul? På natten eller ? nej men jag orkar inte mera nu och vill bara att det ska bli sommar så jag kan jobba och slippa fundera på något annat än min framtid och vad jag vill göra i mitt liv.

Jag älskar mina vänner och utan dem hade jag inte överlvet allt detta så nu ska jag skriva lite hur mycket jag tycker om dom.

Utan er hade jag aldrig orkat vara kvar i skolan. Ni gör så jag orkar finnas och ni gör mitt liv värt att leva och ni är dem bästa jag har. Kommer aldrig någonsin lämna er för niu är bäst!

Nu har jag skrivit lite, men jobbigt att skriva med mina naglar! Nu ska jag kila.

Puss&Kram





mina fina naglar hehehe

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0