Ahappp...

Då blev min duschvideo förstörd av mami, så därför kommer den en annan gång :) Ska iaf sjuka ner mig och tycka synd om mig själv nu för jag inte mår bra. Så därför ska jag dricka julmust och mysa med Jurassic Park och ngn skräckfilm som hette Blair ngt Project :)

Sen imorgon är jag nog hemma för sjukt barn, att jag är det sjuka barnet då. Jag har ont i magen konstant för det äckliga talet och jag avskyr skolan så måste få vila lite.

Men nu till något fint! Jag fick välja en ring av pappa i studentpresent förra veckan. Och jag hittade en super fin DKNY ring som jag bara var tvungen att ha! Så den får bli min på studenten om 3 veckor :D Men nu orkar jag ej skriva mer för vill ha en skön kväll med mig själv.

Ha det fint ♥



Där är min älskling!

Kommentarer
Postat av: carro:)

kan vara den finaste ringen:D!! har den också! fick den av baby

2010-05-19 @ 09:32:39
Postat av: sofie

Ja den är riktigt fin! Ja Ellinor sa detta :) den e supernajs

2010-05-19 @ 17:17:54
URL: http://sofieannaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0