Söndag hej hå

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Varit med Oskar och varit på Samarkand och massa. Vi är inte så pigga på att äta efter helgen. Men det är förståeligt. Oskar den stackaren hade ju värst någonsin.

Måste bara säga att min vän Emma Bolmgren sjunger väldigt fint. VÄLDIGT VÄLDIGT fint. Och dom som inte tycker det kan ta sig i arslet ;) gå in på hennes blogg www.emmacamillafilippa.blogspot.com . Där har hon en video där hon låter som en stjärna :o !

Att tvätta bilen är nog det läskigaste jag vet. Gjorde det idag och jag tycker det är skitläskigt :/ Inte alls kul. Jo förresten. Bion igår: Wolfman var väldigt spännande och bra tycker jag. Lite fula effekter och gillar ni inte massa blod rekommenderar jag den ej. Men sjukt spännande! Han som säger Mr Andersson i ....... Kommer inte ihåg filmen :D men han spelar en av "huvudrollerna" haha. Nu måste jag sova för jag börjar 8 i morgon och jag är så j*****vla trött. Sov gott på er så hörs vi i morgon.

Pussss  ♥




Kommentarer
Postat av: emma Bolmgren

meeeen! Åhh aja tack så mycket . va snäll du är! :) Puss<3

2010-03-08 @ 20:30:33
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com
Postat av: fatima

Filmen heter Matrix och karaktären heter Smith

2010-03-08 @ 21:15:36
Postat av: Sofie

Haha, ja så hette han ja! Men jag kan ju inte göra annat än att tala sanning babe!

2010-03-08 @ 21:28:01
URL: http://sofieannaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0