Projektet

ÅNGEST. Jag kommer ej få ihop 100 timmar.... Men jag får väl göra så gott jag kan iaf :)

Älsklings pappa läser min blogg... Nu får jag vara varsam med vad jag skriver ;) För nu så är det visst vuxna som hittar hit haha :D Var hos Oskars farmor och åt massa gott innan. Nu blir det träning i veckan igen för annars kan man ju inte leva med sig själv. Nu måste oskar plugga och jag ska läsa en bok från skolan. Ja men självklart att den är från skolan. För någon egen bok hinner man ju inte läsa direkt.

Men ha det bäst så kommer jag inte skriva mera ikväll. Är alldeles för trött för det :) Men vi hörs i morgon så ska jag bli bättre på uppdatera.

Puss&Kram bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0