Lördag

Hej hej hej :)

igår var det Grace och det var svinkul. Jag har dom roligaset vännerna någonsin! På dagen så köpte jag och mamma min balklänning.... JAG ÄLSKAR DEN!! :D Jag trodde aldrig jag skulle hitta någon som var enkel, med lite paljetter och utåtsvängd där nere men tajt där uppe haha! Men det gjorde jag. Drezza var en superbutik och dit ska jag gå fler gånger för de hade en skitsöt sommarklänning som jag vill ha :) Sitter och väntar på att Elli ska bli klar så vi kan ses och göra något kul. Hoppas ni hade en bra fredag och får en bra lördag för det kommer jag ha! :)


Olle&Bella

Såhär ser en bananfluga ut i ... såna förstoringsmaskiner

Svårt att få en bra bild på hur den ser ut på

JAG ÄLSKAR DEJ :) haha

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0