Lady Gaga

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas att det blir Lady Gaga nu i Maj. Hur underbart hade det inte varit ? Att få se sin favorit uppträda mitt framför ögonen på en! Hon är grym och jag tror det kommer bli storslaget om vi får se henne. Skulle i så fall åka dit med min syster och sen shoppa och ha en mysig helg tillsammans. Det skulle vara helt kanon :)))

Äntligen har jag kommit igång med skrivandet. Fick huvudvärk och mådde dåligt innan för min förkyling sitter fortfarande i. Vi får se hur det blir med skola. För ska jobba på Onsdag och pallar ej att vara sjuk då :) Får ju inte överdrivet med tider där haha.

Nu ska jag fortsätta..

Puss på er !!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0