Kul kväll

Oskar fick magsjukan och mådde sämst av allt. Så han fick precis åka hem. Och jag hade ju inte alls längtat i en vecka på denna kvällen. Men men. I morgon kommer jag få IG på mitt naturprov men jag orkar inte bry mig ett jävla piss faktiskt. För jag avskyr henne. Fått VG på 2 av typ 5 saker resten G. Sen så ger hon mig typ IG varning för jag missat EN lab lektion... Hmm? Jag kämpar som en gris och när folk gör så blir jag förbannad. Riktigt förbannad.

Nu ska jag kolla Greys och sen somna. Fick jobba i morgon igen vilket gjorde mig asglad :) Fick en Heidi Klum ögonskuggesamling av älskling. Jätte fina färger (:

Jag gör ingenting i mitt liv just nu så därför blir det inga kul inlägg... Fick inte lägga in bilder på min snälle vän Leo så tyvärr blev det inga bilder heller haha! Han skulle polisanmäla mig då ? ;o Så jag vågar ej!

Men hare fint mina små söta så hörs vi när mitt liv blir skoj ngn gång ;)

PUSSS



Kom på att jag har en låda att rensa och städa... Kul.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0