Just nu



Kom hem från skolan nyss. Ska äta lite och kolla på Greys och sedan börja med den otroligt roliga skolan. Dock inte bara jag som är sent ute vilket kändes grymt skönt! Så jag ska kämpa på nu och sen får jag sova. För idag är det bara Tisdag och Onsdag kvar sen kommer min älskling på Torsdag eftermiddag och då ska det mysas!

Ska göra provet på Fredag sen dra hem och ta ledigt och mysa med min älskling. Ska bli en riktig Oskar&Sofie helg. Vilket är det bästa jag vet (:

Men nu måste jag börja med att äta för jag åt inte i skolan idag. Hedvig soppa är inte min grej alls faktiskt haha. Men ni får ha det fint så hörs vi ikväll om jag inte somnat i skolböckerna.

Puss mina fina :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0