Jag älskar hästar

Jag älskar hästar och kommer alltid att göra det. Var med Olivia igår och red vilket var det roligaste jag gjort på länge verkligen. Jag har haft häst och ridit i alla år tills 9:an då min häst dog. Sen nu när jag var där så insåg jag hur grymt fina och underbara djur det är! Fick rida på Hugo och det var ju nästan så att jag ville ta med han hem till mig och ha han för mig själv. Men det jag skulle komma fram till är att efter skolan ska jag lätt börja hålla på med hästar igen. För det är något jag alltid kommer hålla fast vid :)

Idag då så var jag och Elli på roadtrip och shoppade. Det var skitkul och hon är en underbar vän. Dock läser hon knappt inte min blogg så därför vågar jag skriva det... haha ;) Men nu kommer det massa bilder om vad vi gjorde och även bilder från igår nmär jag red hästapolle!

Puss från mig  ♥












Dagens shopping kommer lite senare nu måste jag plugga psykologi!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0