Hiss&Diss


1.

Jag vet att om man köper en tröja är det många som har den sen. Men det är INTE som Gina. Långt ifrån. De har snygga kläder till allt och alla. Plus att ibland kan det vara chockande billigt. Den tröjan jag köpte med spets. 79.90 ?!?!? Hur sjukt är inte det ? Men jag gillar dem nu. Iaf H&M på Samarkand...


2.

Mina fina vänner! Att jag har så många som bryr sig och som jag älskar. Alla mina fina är inte med. Men har ju ny dator så har inte jättemånga. Men ni som jag tycker om ni vet det. ♥

3.

SOMMAR! Du är efterlängtad. Värme, mysa utomhus. Festa utan att frysa röven av sig.


Allt jag orkade hissa ikväll. har tyvärr inga dissar förutom att dte var minus ute idag och att snön håller sig kvar haha. Nu ska jag sova.. PLugga innan skolan i morgon. Sen jobba. Usch för det.

Puss och sov gott  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0