Helgen

Hej :)

Inte orkat sitta vid datorn för i Fredags sov jag hos Elli efter en utekväll och även en liten "konsert" med Andreas Grega och det var GRYMT!!! Vilket jävla ös och fan han var helt galen haha! :) Jag har inte varit ett jättefan men nu jävlar är han den bästa jag vet efter att ha sett han live.

Sen i lördags såg jag Shutter Island och den var verkligen sämst. Helt konstig och jag halvsomnade nästan under filmen. Sen kom en sån effekt där man egentligen inte hoppat till om man varit inne filmen men jag verkligen flög upp i stolen och sen så bara bvar hela filmen ännu mera förstörd haha.

Jag har inte tagit några bilder för det suger att inte ha någon kamera men jag ska fråga min vän josefine som jag tog några bilder åt så ni kan få se :) Lovar att jag ska föröska skaffa någon. Inte orkat kolla och nu när jag ska på Lady Gaga med så kan jag ju INTE åka utan kamera för det är skandal!

Nu ska jag läsa min natur en gång till för jag har muntligt i morgon och sen ska jag sova!!!!!!!!!!!

Vi hörs i morgon! Pusss&Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0