Fyfan

Jag är så jävla arg nu. Det enda jag ville va att hjälpa men det var tydlligen inte nog för ett ego som är så stort. Jag ville att den människan skulle få det lättare men det passade tydligen inte. Jag stör mig på skolan och allt som hör den till. Om man säger något bir man nerbankad med en stor jävla hammare. Men om man inte säger något alls så är man oengagerad. Även om man kämpar röven av sig och det lönar sig så finns det vissa som ändå är emot en sen dag 1.

Fyfan vad jag är trött på den jävla skiten rent ut sagt. Det finns inte något som är bra. Just nu längtar jag till studenten så mycket så jag skulle kunna döda för att ha den i morgon. Jag menar nu förstås inte alla mina vänner för vissa är några av de finaste man kan ha och ställer verkligen upp och finns där. Men dagar som denna så orkar jag inte bry mig om någon eller något. För jag tar ut all energi på de som man borde skita i och spotta på.

Så nu kan ni ta era feta arslen och dra åt helvete äckliga jävlar :) Och det var precis vad jag behövde få ur mig till dom. Dom som förpestar mitt liv och som jag bara spyr på.

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0