Måndag, första dagen som arbetslös

Hej på er!
Idag är min första dag som arbetslös och det känns förjävligt! Jag kanske ska jobba nästa vecka en stund vilket hade varit grymt skönt, men man vet aldrig. Ja har iaf jobb i 7 veckor sen efter Spanien och det kommer vara underbart att få lite pengar. Jag åker för övrigt till Alicante om typ ... 21 dagar!!! (:

Nu ska jag lägga upp bild på mina smycken som jag fick och sen vad jag gjorde för utsökt mat igår ;)





Lördagens kläder när vi åt hos pappa med farmor och farfar!



Det saknas dock en berlock som ska vara till mitt Tomas Sabo armband. Men jag är supernöjd över mina fina smycken!



Sen detta underbara fat jag fick som jag ska ha när jag flyttar hemifrån ♥



Sen åt jag på tacobar, eller oj jag gjorde tacos hemma haha! Supergotttttt


Nu ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen och sen ska jag hitta på ngt skoj!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0