Funderar

Funderar på hur det kommer vara i mitt liv. Jag är nu vuxen och måste skaffa ett jobb. Jag har gått ur skolan och kommer aldrig mera komma tillbaka in i den världen som jag levt i hela mitt liv. Jag kommer aldrig att bli "påtvingad" att gå i skolan igen, och man ångrar ju nästan sig att man inte kämpade lite lite lite till när man mådde som sämst. Fast just nu måste jag erkänna att det känns så sjukt skönt att ha en hel sommar framför sig med en Spanien resa och en resa i slutet av sommaren med. Jag har jobb i sommar och kommer kunna leva fint med det.

Men sen kommer den mörka vintern och man vet inte hur man gör för att ölverleva. Får jag inget jobb kommer jag sitta hemma och glo in i en vägg vilket jag inte klarar av. Jag vill flytta ihop med min kärlek, jag vill skaffa ett liv och ha framtidsplaner med resor, familj, och ett bra liv. Jag hoppas bara att mitt liv kommer bli som jag vill. Jag hoppas att jag kommer nå upp till mina mål coh få ett bra liv. Jag kommer säkert sitta i skolbänken någon mera gång men då ska jag vara så GRYMT säker på vad jag vill göra. Jag vill först och främst skaffa ett jobb..

Men måste säga att det skönaste med studenten är att JAG SLIPPER ALLA MÄNNISKOR JAG HATAR!!!! FYFAN VAD SKÖNT att slippa brunmuttorna och alla andra falska människor :D!!!!

Där är lite av mina  funderingar och tankar. tack & hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0