Ännu en vecka

Ännu en vecka framför mig UTAN jobb... Jag börjar få panik för jag tycker det är så tråkigt att sitta hemma. Men nästa vecka jobbar jag sen Spanien och sen är det jobb i 7 veckor till. Det kommer bli hårt men de här pengarna kommer sitta fin fint sen i slutet då det blir en resa med ett fint gäng.

Idag börjar jag dagen med frukost med "Systrar i jeans" filmen och sen blir det träning. Om jag mår bättre imorgon åker jag till Ullared med Victor och hans mamma och hennes svärmor haha! Det kommer bli askul :D

Igår shoppade jag. En asfin tröja som jag velat ha aslänge (bilden), en väst fast kavaj på H&M, en blus på Bikbok, och en hjärtanväska på Gina. Imorgon blir det nog trosor och strumpor som får följa med mig hem för det köper jag alltid på Ullared hehe. Men nu ska jag kolla film och spela Plants.

Hoppas min hosta försvinner för den gör mig gaaaaalen.

Aja, puss & kram


I Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0