New stuff, (:

Köpt lite saker nu på senaste. Visar lite. Och lite annat med! Haha :)



Denna fick jag i födelsedagspresent! :)



Den här köpte jag på någon tattarbutik! (hahaha)



Brukar aldrig hitta kläder på H&M men denna älskade jag ;)



Köpte jag idag på Bik Bok!



De flesta armbanden har jag fått! Fick den stora upp till vänster i Fredags. det till höger i fredags och det rosa bandet i Fredags :)!



SKit snygg partyväska från någon affär........ ;)



Städade p mitt sminkbord idag ! :) Haha under den rosa var en sak jag glömde dölja .. Gissa vad? ;) haha



Det avr ett litet inlägg. Ska föröska lägga in mer outfit och kläderbilder :)! Det är sånt som är sånt som är roooligt!
Ska försöka få tag på Fredagsbilderna som sagt!

Puss&Kram hallonbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0