Hallå!

Hej min fina!

Den här helgen har varit massa fest i Fredags och ingen fest igår. Fast vi firade mig hos pappa igår men det blev lugnt. Orkade aldrig kolla på kulturnatten för jag tror inte det är någonting för mig ;) haha. Jag hade iaf tjejer hos mig i Fredags, 13 stycken! Det var mat och massor av prat, men riktigt riktigt trevligt måste jag säga! Har än så länge inga bilder men det ska jag fixa. Har inte varit så pigg denna helgen och har därför knappt orkat sitta vid datorn och skriva.

Min tunga har precis svullnat och jag vet inte varför... :( Kan knappt prata så jag får vara tyst idag. Ida kanske kommer men om hon vill vara social får hon stanna hemma. Just nu måste jag sova för jag är helt jätte trött efter allt.... Men jag kan ju faktiskt höra av mig sen om jag får bilderna från i fredags..

Puss&Kram! :)



Bild från i somras ... haha :)

Kommentarer
Postat av: emma Bolmgren

SÖTNOS

2010-02-01 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0