Söndag

Hej :)

Idag har dagen gått åt att träffa Elli och prata massor. Sen har jag varit hos Oskar och skrivit klart min svenska som jag äntligen blev klar med nu! Så himla skönt när man blir klar med ett arbete. Ska kolla på Eva och Adam eftersom jag fixade några säsonger nu :) haha!

Eftersom jag inte gjort något speciellt i helgen förutom att vara sjuk så har jag lite bloggtorka just nu. Ska nog kolla på ett avsnitt av Eva och Adam redan nu. Jag älskar verkligen dem haha. Att vara kär när man var liten var så enkelt men ändå det svåraste som fanns ;o ! Önskar jag var liten igen nu ;)

Men kanske hör av mig senare om hur kär jag blir i Adam för han är ju så söt. Hahaha :)

fast kom ju på nu att Tobbe (Evas bror) är nog en av de roligaste jag vet haha. Satt och kollade på ett klipp på Youtube där han gjorde narr av Eva drygt 20 ggr och det var lika kul varje gång. Kolla på det! Sök på Tobbe i Eva och Adam tror jag ;o

Puss&Kram ♥



Naaawie



Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0