Skitsnack

Ligger vaken och kan inte sova. Sover sjukt dåligt nu när jag inte vet hur baby sover osv. vet att jag är töntig men sån är jag. Jag ligger och funderar på all skit som snackas mellan alla bloggare. Tack gode gud för jag inte är en av dem stora bloggerskorna just för man får stå ut med en sån grym press på sig dagligen. Att Amir och Kissie bråkar vet ju alla. Men att kissie egentligen är asgullig vet ju alla med. Synd att hon ska visa en sån attityd som troligtvis gör så det går neråt för henne. Men att alla bloggare ska lägga sig i och hålla på och säga att " idag var jag med Amir, vi snackade skit om kissie " Bla bla bla. Och Kenza är så bra osv.

Varför ska alla bry sig så jävla mycket om alla andra. Håll reda på dig själv och skit i resten. Man kan berömma och skriva bra saker om andra. Men lägg ner detta skitsnacket om att hon är en hora för hon klär sig på det viset, och hon är så bra för hon är rik och snackar inte skit. Åh vad jag kan bli arg på sånt. Jag är på Alexandras sida för jag tycker faktiskt att alla hatar henne. Och det kanske inte är det lättaste att bara ändra attityd sådär och bli en normal människa som bloggar som resten. Alexandra vill synas och hon gör saker för HON vill det. Läpparna, brösten. Det är väl najs om hon vill :)

Nu ska jag kolla klart på Greys Anatomy och sen försöka sova. Hoppas jag sover längre i morgon. För det suger att vakna vid 8 och inte kunna somna om. Är inte ens trött :( Sen när skolan börjar blir man helt plötsligt as trött haha ;)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0