Oskar är klumpig

Igår så hade Oskar och jag bakis söndag! Det är en underbar söndag med mat på Amore och sen myskväll och kolla lite film. Vi hade handlat godis och skulle poppa popcorn inför Hip Hip (:

Jag går upp och bäddar sängen och ska gå ner och hämta läsken och godiset tänkte jag. Då först halkar jag på golvet. Tittar runt och skrattar för mig själv och hoppades att inte Martina peter eller Johanna skulle se. Sen tittar jag mot micron. Då bryter jag ut i ännu mera skratt HAHAHAH, Oskar hade glömt popcornen. Istället för 3 min hade han ställt på 33 min. Hahaha, jag slänger mig upp och öppnar. Men då kommer det bara ännu mera rök. GIFTRÖK dessutom! Hela köket blir rökfyllt och det luktar skit och går ej att andas. Det var faktiskt ganska roligt ända tills jag öppnade micron och det luktade förjävligt .... Det var min fina söndag med min pojkvän.

Nu kom ida och vi ska fika!!! :D

pusss  ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0