Onsdag

Hallå (:

Idag slutade jag väldigt tidigt men hade ont i min mage som tusan så jag stannade hemma idag.
Igår så var jag på stan med Ellinor. Hon åt och vi snackade och hade det allmänt mysigt. Sen på kvällen fick jag följa med O och hans familj på bio, Sherlock Holmes. Den var så himla bra verkligen. Det är en film ni ska se om ni ska se någon!

Idag vill jag simma och vara nyttig. Men man vet ju hur det blir med det som sagt ;) haha! Nu ska jag äta frukost och tycka synd om Alexandra (Kissie) som ligger på operationsbordet. Likaså Isabella som opererar sina benhinnor. Alla opererar sig idag ;o haha.

Men här kommer lite bilder iaf.
Puss&Kram



I skolan... ;)



Haha min söta klass :)



Elli ville inte synas. USCH vad jag ogillar Koh Thai!



Idag var jag faktiskt en riktig Gina människa...
Leggins: Gina
Tröja: Gina
Halsduk: Gina
Skor: Skotillman
Armband: Snö
Klocka: Ur&Penn



HATAR så mycket snö!



Ny plånbok ;D



Fin!



Elli måste vara anonym i min blogg annars kommer alla killar vilja ha henne ;o

hejdå mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: emma Bolmgren

vadååå skotillman?? fan heller. haha!!

2010-02-03 @ 19:04:56
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ursäkta ? Hahahaha :D:D:D:D:D

2010-02-03 @ 21:54:11
URL: http://sofieannaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0