Onsdag kväll.

Jag spyr på detta sjukande. Mamma har samma sak. Mår dåligt men det bryter inte ut och då blir man så hängig :(((! Hoppas jag blir riktigt sjuk på lovet sen blir jag frisk. För då missar jag ingen skola heller (: .

Vad gör ni en onsdag? Jag ligger i min säng och skriver arbete. Men mitt internet dör fram och tillbaka. Så har suttit ovh skrivit detta sen laddade jag upp det när jag hade internet i 2 minuter kanske. Så hoppas jag kan skicka det för har ingen skrivare hemma att skriva ut det hehe.

Åt iaf jättegod lövbiffsgryta nyss med ris som mami gjorde. Nästan min favorit mat. Och det fanns så mycket kvar att jag kan äta det i morgon med :D ♥ haha. Ganska meningslöst inlägg, men jag ville bara skriva att jag är så glad för att jag har jättefina vänner. Och världens bästa pojkvän som ger mig glädje. Mina vänner finns verkligen för mig cih ställer upp. Och inte alla som har så många och fina som jag har haft turen att få. Just nu är mitt liv ganska bra. Ska bara införskaffa mig ett jobb efter skolan så är alla problem ur världen!

Men ha en fortsatt bra kväll.. Det ska jag ha med massa bra film framför mig. Såsom HipHip, Daybreakers, och Eva&Adam fyra födelsedagar och ett fiasko. JUSTE! glömde säga. Att snyggingen Adam i Eva&Adam är numera min vän på facebook! Han är ju för tusan lika snygg nu som då.. Fast mera vuxen nu. Men samma söta bruna ögon. Jag blev så lycklig när han accepterade mig haha :)!

Men vi hörs kanske senare om jag kommer på något skoj!

Bye bye  ♥



Rätt lik fortfarande va ? haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0