Melodifestival & Oxfile

Hej hej (:

Ikväll har jag tagit det lugnt för att inte få tillbaka min huvudvärk igen ! :) Lagade oxfile för första gången och det blev riktigt bra faktiskt. Både O och hans pappa blev nöjda. Ikväll ska jag hämta O:s lillebror på TC :D ! Så sött. Minns när jag, Olivia, Sara, Emma, Elina gick på det! Vi var så himla nervösa. Haha.

Kollade ni på melodifestivalen? Det är ju fan pinsamt att kolla rent ut sagt. Låtarna som spelas är ju så dåliga så man undrar hur dåliga dem var som inte kom med haha :o !

Nu ska vi gå en runda i kylan och sen ska vi kolla på The Surrogates eller något. Ha en fin kväll allihopa så kanske vi hörs senare!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0