Måndag 1/2

Heej mina kära läsare!

Nu sitter jag i skolan och har 3D studio max.... Det är nog något av det tråkigaste jag vet :( !
För det första så är det klockan 8 på en MÅNDAG morgon. Det håller på i 2,5 timmar. Jag är trött, sur och hungrig.
Nej det är inte speciellt kul. Efter skolan ska jag åka till Samarkand och äta min älskade hamburgare som försvinner i morgon från Mc Donalds. Det är ju kampanjer osv på Mc så nu är den slut efter en underbar månad. Haha okej jag är faktiskt kär i den och det är jobbigt att jag nog inte får äta den på väldigt länge.

Ska kolla runt lite efter en "ritplatta" till min dator med. Blev helt sugen på det när jag ser att andra bloggare gör fina serier och kan rita på bilder :) ! Men den kostar lite mycket så får se om jag skaffar en sådan faktiskt. Pengar är ju inga problem egentligen men den matchar inte mitt rum så vi får se haha...

Nu ska jag återgå till mitt kära skolarbete.
Puss&Kram



Hejdå Älskling........



Sån här skit håller vi på med. Så himla svårt för en söt tjej som mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0