Kyla!

Usch vad jag är trött på denna kyla nu! Den har gjort mig sjuk och förkyld... Samtidigt gillar jag inte att ha feta jackor på mig utan jag vill istället gå ut i bara en t-shirt sen kunna vara varm ändå. Men det går ju inte nu. Idag när jag skulle köra bil. Så fastnade jag i en snövall och gasade massor, men då började bilen lukta konstigt för den fick arbeta så mycket för det var svnkallt ute. USCH säger jag bara om denna kyla.

Kollade på hockey nyss vilket gjorde mig ännu mera sjuk. Men ska försöka sova fast jag inte kan. Ligger och funderar på massa saker som gör mig orolig. Och då kan jag knappt sova alls såna nätter. Men det får jag försöka göra om jag ska upp 8 i morgon.

Jag ska lägga in bilder i morgon för just nu bara fryser jag och vill sova. Så sov gott mina vänner så hörs vi i morgon! ♥♥



Bild från nyår 2009! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0