Inställd Samhäll!

Hej sötnosar!

Inställd sista lektion bidrar till ett tidigare bloggande ;) Bra va ?

Så nu kommer bilder från min underbara söndag och lite från lördagen. I söndags vaknade jag hos min älskling sen så åkte jag hem och fixade mig. Sen gjorde Paul jättegod mat och roliga pannkakor!  Sen var det Lakers. Dem vann ! Minns inte med hur mycket dock . För min syster pratade hela matchen så minns ej haha ;)

Sen bjöd älskling mig på en fin middag på Aptit i Växjö. Det var en 1,5 års present med eftersom vi inte gjorde något speciellt i lördags. Så himla gott och det var så mysigt. För vi brukar inte äta ute eftersom vi vill att när vi väl gör det ska det vara speciellt och fint. Därför väljer vi hellre att äta hemma och laga själv. Men i alla fall så åt vi ryggbiff ( för 5:e dagen i rad haha ) med portvins sås ( MUMS! ) och sötpotatis. Till efterrätt åt vi en brownie och glass och en halv jordgubbe ( hahahaha internskämt ). Men det var den mysigaste alla hjärtans dag jag kunde fått. Jag var med de människor jag älskar mest av allt. Och det är bara så det ska vara. Man behöver faktiskt inte göra något. Bara man är med nära och kära! :) Och att du själv är nöjd. Det är det viktigaste.

Hoppas ni hade en fin dag. För det hade jag!

Puss ♥♥



Lördagens outfit!

Jeansleggins: VILA
Linne: Gina
Skjorta: H&M herr :)



Hos Olivia!



Oskar ♥ Sofie



Oskar (:



Sofie (:



Alla hjärtans dag! (:

Skjorta: Gina
Strumpbyxor: H&M



Underbara lakers ;)



Älskling på restaurangen ♥



Heheh.



Efterätten (: Jätte länge sen man åt jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0