Hiss & Diss



1. Tröjor med detaljer på axlarna!




Finns det några snyggare tröjor ? Det är ett MÅSTE i min garderob nu. Ner på stan och leta. dem finns överallt.

2. Leggins



Leggins är nog det skönaste plagget som finns i min garderob. Det är snyggt som tusan och grymt skönt. Inga utekvällar utan ett par leggins helt enkelt!

3. Lindex



Fått SÅ snygga kläder nu. Ett tips till den som vill se snygg ut nu i vintermörkret!




1. DESSIE



Titta på henne ? Hon är patetisk och jordens största fjortis!!!! Hon bloggar aldrig knappt och när hon väl gör det är det grymt tråkiga inlägg.

2. Kenza



Hon är en av de vackraste kvinnor jag vet! Men hennes blogg har på sistonde blivit tråkig och opersonlig. Hon kan vara borta i en dag, och sen säga att passar det inte behöver du inte läsa min blogg... Det är OSS hon lever på och då borde man uppskatta det lite mera.

3. Snön



Såhär får det gärna se ut. Men i Alperna eller Åre eller Idre. INTE i Växjö. Det är jobbigt med kyla och tänk sen när allt ska bort. Kommer ju bli översvämningar överallt.


Inte så bra lista idag. Men det var i alla fall en början. Nu drar jag iväg.

Bye  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0