Hihi

Min blogg har gått över 65 besökare såg jag nu!

Vad roligt att ni gillar den ;) Får väl fortsätta att skriva då så att ingen blir missnöjd.... haha ;) Nu sitter jag i skolan och har riktigt tråkigt för jag kommer inte på något att göra som "eget arbete" på 3D studio max :( . Men det är ju ett tag kvar. Man kanske skulle ladda ner något arbete och sen klistra in och säga att jag gjort det ? Ja det ska jag göra ! Nu måste jag bara hitta något. Ni får några bilder från min helg ikväll. Och jag SKA ta bilder på mina dagar och vad jag äter och allt. För det är sånt ni gillar mina små söta läsare hihi.

Hahaha, nu skojade jag. Men jag blir riktigt glad när jag ser att ni intresserar er för mitt liv ;o ! Fast i Växjö har man inte mycket annat att göra än att bry sig om andra. För det är underhållningen i denna hålan!

Kan inte ladda upp någon bild just nu. Måste vara fel på Blogg.se eller något. Men ni får några sen av mig!

Puss&Kram sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0