Hårfärg

Hejhej!

Drog iväg en stund och skulle fixa ett sommarjobb men missade precis chefen jag skulle snacka med hehe. Så får bli på måndag ist. Ska nu skriva en uppsats som inte kommer bli 3 sidor fast den ska det haha. Men ska försöka (: !

Var uppe på Maxi en stund och fixade hårfärg med för nu ska utväxten bort. Och har hittat en sån favoritfärg på Maxi som bara är toning. Och därför gör jag det med den istället för frisör. För jag bli alltid nöjd med mig själv. Ska snart göra det så ni får väl se efter om det blev bra. Det är en färg som heter Kakao som ger brunt hår med inslag av rött och lila. SKIT SNYGGT enligt min egna åsikt :)

Hörs sen Puss ♥



Såhär ser den ut fast det är inte 70 i hörnan utan 71 (:



Mina kläder i morgon! Lite olika mönster på de men det är snyggt ändå ;) Jag är en snöleopard ! Haha



Dagens klädsel:
Leggins: Favoriter från Gina faktiskt. Dem är grymma på leggins!
Tröja: Gammal från Bik Bok
Strumpor: As Fula hahaha



Mössa är skönt när det snöar (:



Mina och Emmas pojkar vann sin serie igår och går nu upp till div 2 ;) Vi hade med oss ballonger och hejade på för fullt haha. Dom tackade oss efter matchen för vi har stöttat dem genom hela denna serien ;) haha!

Nu måste jag plugga

Byebye :)

Kommentarer
Postat av: ollebolleeeee

haha snöleoparder i djungeln ? ;) tihi

2010-02-17 @ 17:15:58
Postat av: Sofie E

Nu är det faktiskt så att det är en "ras" och dom finns överallt. lika dant som ISbjörnar finns i sverige. MAHA .. asså på zoo då :D

2010-02-17 @ 19:41:25
URL: http://sofieannaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0