Gårdagens

Hallå (:

Nu har jag vaknat till och ligger i min säng och fiser haha! Jag har tagit ett bad och tvättat bort all skit från igår i mitt ansikte ;) Jag kan inte lägga in några bilder än för det ska min kära Emma Bolmgren göra innan hon kan skicka till mig (: ! Gårdagen var as kul på förfesten som vanligt med min klass. Sen tyckte jag studentfesten sög där inne. Men det är ju som det äär!

Nu ska jag smörja in mig och sen klä på mig sen stan med Angie ett tag och gå på stan. Sen ikväll blir det mongolisk buffe. JAG MÅSTE SKAFFA EN RIKTIG KAMERA! ikväll tar jag med mig min dåliga bara för jag ska ha blixt. Men fy vad jag hatar att ngn snodde min rosa för något år sedan.

Nu ska jag klä på mig.

Puss&Kram ♥





Tack och hej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0