Gå bort dåå!!

Äckliga bakfylla försvinn, försvinn!!

Ligger i sängen hos min kärlek och bara atr det lugnt medans han skottar snö på taket, mådde för dåligt för att hjälpa till (a)! Igår var en superkväll. Länge sen jag hade så kul utanför en studentfest. Tackar mina älskade vänner för detta. Nu ska jag duscha för sen kommer älsklings farmor och farfar hit och firar Max idag igen. USCH vad jag hatar spagetti och köttfärsås ännu mera nu. Det ska jag aldrig mera äta i hela mitt liv.

På torsdag åker Oskar. Det blir en sorgdag. Kommer vara helt deppig och bara gråta. Jag vill inte. Ingen kan förstå hur mycket jag inte vill :( !!!!

Nu blev jag ledsen så ska sova nu. För är trött och då blir livet genast sämre ;). Kollade på The Road igår. Väldigt konstig film måste jag medge. Hade ingen handling alls ju. Bilder från igår kommer när jag orkat snacka med Malin om att få dom haha.

Nej nu drar jag istället för att babbla om ingenting.

Goodbye lovers ♥



Haha fin bild (a)



Haha testar lite fula funktioner :D! Längtar efter mina Ray Ban♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0