Fredag&Lördag

Hallå babes!

Igårkväll var jag på innebandy sen somnade jag tidigt och det var välbehövt! Vi kollade på Sös - Jönköpning tror jag ?!? Och det var trevligt. Vi bakade också cupcakes :D Skitgoda. Snart kommer Olivia och hämtar mig så måste fixa mig så jag är klar vid 1. Ska kolla på innebandy idag med. Gillar ju att umgås med Olle&Bella och vill dem kolla så följer jag med ;D!

Här kommer lite bilder från min fredag! VARNING för äcklig bild...



Puss love ♥



Naturkunskap! Emma och hanna (: Grattis Emma på 19-årsdagen ♥



SÅ J**** äckligt... :(



Luktade dött och rått äckligt kött.. fytusan



Dagens klädsel:
Leggings: Bik Bok
Skor: Skotillman ......
Skjorta: G***
Sjal:Lindex
Smycken: Tomas Sabo, Ur&Penn, Rosa bandet, hemmagjort.
Skärp: MQ



Psykologifilmer är inte JÄTTE kul...



Sen köpte Olle och Bella och jag ngt på Inter Sport.



"Kryckan" haha :)



Innebandy.. Jönköping vann! haha



Sen var det godnatt..

Måste rusa nu. Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0