Filmer

Halllå :)

Jag har kollat på några väldigt bra filmer nu den senaste tiden. Och alla har haft det där sköna bra slutet så man kan slappna av och inte oroa sig över att någon ska dö eller att det ska gå dåligt för dem senare i livet.

Här kommer dem!

1. Min stora feta grekiska semester



Den var inte alls som den första och handlade om hennes jobbiga släkt, utan mera om hennes egna liv utan dem och hennes gamla kille.

2. I love you man



Jättemysig film om en kille som inte har några vänner som sen hittar sin bästa vän osv. :)

3. Sherlock Holmes



Jättespännande film och man vet ju hela tiden att inget ont kommer hända för det är ju Sherlock Holmes vi pratar om. Och Jude Law är ju bara för snygg!!!

4. Gamer



Spännande och sjuk film om en man som vill ta över världen och styra människorna som i ett spel. I filmen spelar dem The Sims med riktiga människor och det är inte bara kul kan jag ju säga. Och Gerard Butler som var med i P.S I love you är bara så härlig att titta på :)!


Där har ni 4 st riktigt bra filmer om ni inte har något att göra en lördag som idag kanske ? ;)
Nu ska jag till stan och se om jag hittar en fin tröja! För idag mår jag mycket bättre

Puss&Kram babes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0