Emma&Sofie

Idag har varit en fin dag. Träffade Emma efter skolan. Vi fikade med tjejerna i hennes klass (:! Sen gick vi hem till mig och lagade ljuvligt god mat. Fläskfile hasselbackspotatis och AS god sås!

Sen kollade vi hockey. Jag Emma Anna och Malin. MYCKET trevlig och fin dag.

Hoppas ni har hfta det bra mina hjärtegull ;)

Puss&Kram



HAHAHAHAH



Sött!



Först sågade vi köttet! haha



Emma skalade potatis och avr duktig husmor!



Sen var vår mat klar.. MUMS! Vi drack julmust, haha.



Fuling haha



Emmas mat...



Min mat.... haha. Geggat runt allt ;)



Sen drog vi till hockeyn. Bilder får ni i morgon. Nu ska jag sova. För jag har jordens värsta huvudvärk.. IGEN!

Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0