Dålig bloggning

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Det blir lite så när man vill utnyttja all sin tid med sin älskling innan han drar iväg :( Men Jag var i alla fall med Ida igår och efter det var vi på Hockey. Vi hade en jättemysig dag och lagade mat och kollade på HipHip samtidigt haha! Efter Lakers hämtade älskling mig och vi sov hos honom tills idag. Han åkte och jobbade vid 8-10.30 och då låg jag fortfarande och sov. Då kröp han ner några timmar till och fick huvudvärk.

Efter lunch gick vi på stan och åt på McDonalds. Och hittade en as fin jacka!!! Ni kanske får se den i morgon om den hänger med mig hem. Kanske ska göra akryl i morgon också (: Men vi får se hur det blir. Vågar typ inte (a) haha.

Nu ska jag tillbringa min sista natt med älskling och sova så gott jag kan. Kudden kommer nog inte vara torr men det är sånt man får stå ut med. Hör av mig i morgon för då kommer jag inte ha mycket annat för mig. Massor av skola att ta tag i nu med. SUCK vad den är tråkig.

Ha en fin tisdagskväll. För det ska jag försöka.
Puss&Kram ♥



Mina kläder på 20-års festen i lördags (:


'


McDonalds <3


Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0