Dagens sysselsättning

Hej mina söta!

idag har väl varit en sådär bra dag antar jag (: ! Trött för jag somnade ganska segt igår haha. Eva och Adam tar lite för mkt sömn ifrån mig ;) Jag som var så glad för jag skulle köpa en jättefin kofta. Köpte inte ens den utan ett leopard fodral ist haha :)! Men det var väldigt fint det med. Passar ju super då jag inte visste vad jag skulle ha på mig på djungeltema studentfesten (: ! På lördag har jag och O 1.5 år tsm. Och på söndag är det alla♥dag. Får se om vi gör något då eller om vi har tröttnat på varandra haha.

Nu måste jag faktiskt kolla på Eva och Adam.... För det är skitspännande just nu ;o ! Eva gjorde precis slut med Adam :/ haha.

Hörs sen! Puss&Kram :*



Söta classmates!



Fehim och Reinish. Fehim du är BÄST!



Ännu mera SP07D!



Stolt Sofie för ngt ? haha



Dagens:
Skjorta: G***
Jeans leggings: VILA
Skor: Skotillman
Klocka: ur&penn
Armband: hemmagjorda och söderkryddan och Tomas Sabo



Denna blev det ist!



Nu ska jag bada igen för det är så grymt kallt överallt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Därför får det bli att jag lägger mig i badet i kanske en timme så blir jag jättevarm sen.

Hörs senare mina sötnosar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0