Dagen innan mördardagen!

Hej :)

Idag slutade jag så himla tidigt. Det behöver man verkligen. Var med Elli när jag slutat en stund och snackade. Jag älskar dig min fina vän (: ! Sen sov jag haha. Det var lite småkul faktiskt! Nu ska jag kolla på mina sista Eva&Adam avsnitt sen bada sen sova. Fått tbx min huvudvärk :( Och jag är i ett dilemma som inte är speciellt kul. Har konstant ont i magen. Och går runt och är orolig och kan inte slappna av. Vet inte riktigt vad det är utan bara delar av det. Och sånt får en på sånt piss humör. Men jag tycker jag håller det uppe ganska bra.

Åt precis potatisbullar. Vilket jag direkt efter ångrade. USCH vad det inte var gott hemma. Eller det funkade så men det är verkligen en maträtt man ska äta till lunch och i skolan haha. Men nu ska jag tappa upp ett varmt och skönt bad med inpackning.

Förresten på Söndag är det ju Alla♥dag! vad ska ni ge er partner i present ? Eller ska det bli något ni båda kan njuta av som bio eller äta ute på en mysig restaurang ? Själv så vet jag inte än vad vi ska göra faktiskt. Kanske ska vara med Ellinor så hon slipper vara ensam på en kärleksdag. Jag har ju min pojkvän där hela tiden och vi ska fira 1.5 år på Lördag. Så vi får se vad jag gör.

Måste säga att min nyfunna vän Sam gör mig väldigt glad åter och åter igen :)!

Puss på er mina änglar. Hörs kanske sen ♥



Fan vad det var jobbigt med 37 olika åsikter på gymnastiken när vi hade rytmikshow...



Så vidrig mat så det är inte sant...



hanna (: !



HUR FAN KAN MAN BLANDA KEBAB MED MAKARONER!??!?!?!?



Söthund!



Potatoballs ... ?



Superkocken (:

Puss sötingar

Kommentarer
Postat av: zamzom

haha gull ^^

2010-02-12 @ 00:00:03
URL: http://numeroduo.com
Postat av: Sofie

Haha nejen :D!

2010-02-12 @ 10:24:07
URL: http://sofieannaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0