Alla hjärtans dag!

Hej mina vänner!

Idag är det alla hjärtans dag. Vilket för mig ska betyda en hel del. Att man ska vara med dem man älskar och uppskatta det man har! Jag tror att det finns folk som också gör slut på alla hjärtans dag. För dem förväntar sig att få den här film upplevelsen med rosor, godis, och massor av kärlek. Men sen blir det inte som dem tänkt sig och de blir besvikna och gör slut. Så har jag själv känt väldigt många gånger faktiskt. Och man blir ju lite ledsen när det inte blir som man förväntat sig. :)

Men jag ska iaf äta hjärtan potatis med min familj och sen kolla på Lakers med min syster, mamma och låtsas pappa :)! Pappa kunde tyvärr inte följa med. Sen ska jag och min pojkvän äta ute på Lanterna. En mysig restaurang här i Växjö!

Hoppas ni får en lika mysig alla♥dag som jag troligtvis kommer få! Vi hörs ikväll sen. När pluggandet kommer ifatt.

Pusss finaste läsare ♥




Min och min pojkväns första pussbild.
2008-08-13 finaste datumet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0