5

Hej :)

Igår hade jag en mysig kväll med Emmy&Ida. Vi hade en speciell kväll men som för oss är askul haha! Efter det drog Emmy hem och jag slocknade hos Ida till filmen: Allt för min syster. Den var väl okej men inget jag kan rekomendera direkt :)

Idag tar jag det lugnt, och skulle precis öppna ett skolarbete (a) Men kom just på att det finns roligare saker att göra haha. Nej men ska faktiskt skriva lite. Jag införskaffade mig en söt liten tröja igår som ni får se sen. Och en sjal och hårgrejor. Sånt man hatar att köpa men som man vill ha ändå. Nu ska jag faktiskt plugga lite. Men innan det får ni en MMS bild från min vän Sofia som träffade en kändis på Gran Canaria inatt när hon var ute och festade på ZigZag. Vår allas egen söta snälla rara gulliga..... KISSSIE!!!



En oredigerad bild på Kissiepissie på Gran Canaria. Tydligen hade hon as mkt smink och det var synd. Men tyckte det var ballt och önskade att det var jag. Jag fick detta i natt vid halv 3. Sen drömde jag drömmar om Sofia och Kissie hela natten. Så jag sov inte så bra sen haha :(

Aja . Puss&Hej  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0